otrdiena, 2008. gada 23. decembris

Vēstule nesekmībai, konfliktiem un neveiksmēm

Kaspars Bikše, publicists, lektors
Vēstulēm: kaspars@latviesi.com
Vēstule
Mīļie konflikti, neveiksmes, sliktā uzvedība un nesekmība! Mani mīļie, rakstu Jums šo vēstuli!
Es visus šos gadus, kopš mācos skolā, kopā ar vecākiem un skolotājiem dusmojos, ka Jūs esat kļuvuši par skolas ikdienas sastāvdaļu. Mums likās, ka Jūs skolas ikdienu esat neatgriezeniski sabojājuši un mūsu attiecībās nav nekam citam vietas kā tikai emocijām, dusmām un aizvainojumam.
Tagad esmu nolēmis paskatīties uz sevi pavisam no citas puses. Es un mani skolotāji vairs netur dusmīgu un neiecietīgu prātu uz Jums, neveiksmēm, slikto uzvedību un nemācīšanos. Es beidzot esmu sapratis, ka Jūs esat skolas ikdienas pozitīvais virzītājspēks. Jūs esat brīdinājuma vēstneši, sūtņi. Par to es Jums pateicos!
Labās atzīmes, centība šādu iespēju man nedeva. Konflikt, Tu devi man iespēju paskatīties uz skolas ikdienu savā spoguļattēlā, kurā ieraugu sevi no malas, sarežģījumus un atrodu risinājumus. Patlaban es esmu apzinājis visas tās iespējas, kādas man ir iespējamas.
Ar jūsu palīdzību esmu iemācījies sevi mīlēt un tādēļ sāku mīlēt arī citus. Šādi es saprotu – jo apmierinātāks būšu ar sevi, jo apmierinātāki arī pārējie būs ar mani. Tagad es esmu ierau­dzījis tādas savas personības šķautnes, par kurām agrāk pat nenojautu. Kopš tā laika, kad parādījies Tu kā mācība, kā brīdinājums un es to sāku apzināt, es esmu izaudzis garīgi un intelektuāli. Tāpēc vēlreiz paldies par iespēju ielūkoties savā dzīvē dziļāk. Kā gan es varu Jums visiem, skolas vidē nozākātajiem un nīstajiem, nepiedot, ja Jūsu ierašanās ir izraisījusi tik daudz pozitīvu pārmaiņu?
Vienlaikus Jūsu dēļ es apzinos, ka Jums, konflikti, neveiksmes, sliktā uzvedība un nesekmība, pār mani nav nekādas varas. Es pats esmu savas pasaules noteicējs. Tāpēc, piedodams Jums, mainot attieksmi, es Jūs atsvabinu no skolas ikdienas.
Es sevi uztveru un pieņemu par tādu, kāds esmu, un par to arī sevi mīlu un priecājos, jo dzīvoju.
Lasiet http://www.izglitiba-kultura.lv/

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru